tisdag 18 oktober 2011

For the fans

Idag har vi fått tre lovsångsmejl. Tre! Det var hundra procent av de paket som levererades med post till kund idag. Om jag kunde skulle jag gå ner i spagat av glädje, men istället får jag nöja mig med att dansa en liten dans och ropa tjoho i mitt kök. Att våra kunder ska bli nöjda är ju det primära målet med vår verksamhet och själva förutsättningen för att vi ska kunna växa och göra så att fler människor får upp ögonen för hur bra animaliefria kläder är. För att fler ska kunna njuta fullt ut av sina nya vrålsnygga skor med vetskapen om att skorna har tillverkats utan att någon annan varelse farit illa. För att fler ska kunna handla med gott samvete.

Du som kund är mycket speciell för oss och vi vill att du ska veta det.

Imorgon är det ju som sagt omtänksamt förmiddagsfika hos oss och vi presenterar nya vänner i hyllan - Ethletic. Kom till vårt showroom mellan kl 10 och 11 imorgon och handla ett par Ethletic för 549 kr. Det enda du behöver göra är antingen
- gilla vår Facebook-sida och checka in hos Green Laces med Facebook Places
eller
- mejla oss och få ett hemligt lösenord

Om du är nyfiken är det okej att välja båda alternativen. Det viktigaste är att du kommer och deltar i vårt världsrekordförsök. För ingen vill väl missa att se ut som en idolsnygging? Och vem i hela fridens namn riskerar att missa ett fat med rättvisemärkta kakor från Goodstore?
Bild: Doves Farm Organic

Bild: Doves Farm Organic


Varmt välkomna!
/Nina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar