onsdag 6 juli 2011

Kul i juli

Men vad hände? Nu står jag här mitt i spenaten och försöker fatta att vi redan har midsommar bakom oss och jag undrar var den där fräkniga, marina folkölskulissen tagit vägen. Eller monterades den kanske aldrig upp? Kalendern visar i alla fall 6 juli och nu har tiden kommit till Green Laces stora sommaräventyr. USA:s östkust!

På agendan står bland annat möten med Neuaura, Novacas och Cri de Coeur. Vi ska få klämma på höstmodellerna och även titta närmre på bälten och väskor, något som flera av våra kunder efterfrågat. Det här ska bli jättekul!

För övrigt så bor jag i mina nya Puerta från Earth. Det här är den bästa promenadskon jag någonsin haft på mig. Nu ska jag hoppa i dem, ta en kopp kaffe och en pumpernickelbagle med tofuttiost och gurka. Hurra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar