torsdag 25 augusti 2011

New York vs SoFo night

Ibland längtar jag ihjäl mig till New York, för New York means the world to me. Atmosfären, människorna, veganmaten och stimmet. När jag läser om Susanne Ljungs favoriter myser jag och kompletterar i mitt inre med MooShoes, Babycakes, Foodswings och förstås med det sammelsurium av människor från olika delar av världen som delar utrymme, gnuggar sig mot varandra och skapar magi.

Nu är inte Söder i Stockholm New York, men jag är säker på att vi kan skapa lite magi här också. Ikväll bjuder vi på en kväll fylld av mångfacetterade personligheter, unik konst, smyckeskreatörer och en jämrans massa smärtfria skor! Självklart bjuder vi på lite veganmums. Välkommen till Bondegatan 16 fram till kl 21 ikväll!
/Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar